Hejsa alle!


I ved sikkert godt, at der er bogmesse i weekenden, ikke? I Esbjerg. Den 16.-17. september.
Jeg har ikke været der før, må jeg indrømme, men det lyder så hyggeligt, og så fedt!

Der kommer nogle virkelig seje, danske forfattere, de bedste forlag og en hel masse andet - jeg ved, at man bl.a. kan få fingrene i noget ret fedt merchandise.

Ellers kommer Nanna Foss, Lene Dybdahl, Louise Haiberg, Anika Eibe, Christina Bonde, Haidi W. Klaris, Katja Berger, Malene Sølvsten og en hel masse andre.

Tjek deres program ud her:
http://fantasyfestival.esbjergkommune.dk/program.aspx


Hvad sker der på messen?

  • Tja, jeg ved, at Nanna Foss' (forfatter til den spændende serie, Spektrum) tropper op, fordi bind tre udkommer på messen!
  • Der vil være en masse foredrag og interviews med de seje forfattere. 
  • Forlagene stiller boder op, så du kan købe de dejlige bøger - og nørde lidt med forlagsfolk.
  • Du kan deltage i en Fantasyquiz.
  • Der burde også være mulighed for at prøve nogle fede kostumer osv.
OG DET ER IKKE DET HELE!

Kommer du på messen? 

Det burde du, er jeg sikker på. Der er bøger, forfattere, forlag - what's not to like? 

God læselyst herfra!📚

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Anmeldelse af "Blå Engel"